Print deze pagina Print deze pagina

Alle finalisten van de Standaard Solidariteitsprijs 2016 zijn inmiddels in de krant verschenen. Dat betekent dat het publiek nu zijn stem mag uitbrengen op zijn favoriete inzending. Deze publieksprijs is meer dan enkel een leuke titel. De winnaar mag in het najaar drie maal gratis adverteren op een pagina in De Standaard. Het zou fantastisch zijn mochten we nog drie keer de aandacht van een groot doelpubliek vestigen op ADHD bij volwassenen, nog steeds een onderbelichte problematiek.

We hopen dat onze advertentie, waarvoor we samenwerkten met Ideeweb, onze vertrouwde partner voor events en andere campagnes, je overtuigd heeft om je stem uit te brengen voor centrum ZitStil.

Hoe stemmen? Ga naar www.standaard.be/solidariteitsprijs en kies onderaan de pagina voor de advertentie van centrum ZitStil. Vul je mailadres in om je stem te valideren. Stemmen kan nog tot 31 augustus. Doe het nu en schenk zo centrum ZitStil de publieksprijs. Elke stem telt!

Stuur dit bericht ook gerust door naar vrienden en familie, of plaats de wedstrijdpagina op Facebook of Twitter, alle beetjes helpen!

Graag frissen we je ook nog even je geheugen op: hieronder kan je de advertentie nog eens bekijken. Alvast bedankt voor jouw stem!

ZitStil_Solidariteitsprijs_2016