Print deze pagina Print deze pagina

Opnieuw weten we het grote publiek te bereiken met een belangrijke boodschap over ADHD en de gevolgen er van op het dagelijks functioneren. Onze advertentie is gekozen als finalist van de jaarlijkse Standaard Solidariteitsprijs en verschijnt op 20 juli 2017 paginagroot op de achterzijde van de krant De Standaard!

De Standaard Solidariteitsprijs is een jaarlijkse wedstrijd van De Standaard die de kans geeft aan non-profitorganisaties om hun werking of een actueel probleem voor te stellen aan het grote publiek, dit via een paginagrote advertentie op de achterzijde van de krant.

Bekijk hier onze advertentie die we creëerde in samenwerking met communicatiebureau Moizo. (klik op de afbeelding om de grote versie te bekijken)

Want 6.5% van de kinderen en 3.4% van de volwassenen ervaart dagelijks de gevolgen van ADHD. Daar zijn uiteraard ook meisjes en vrouwen bij. Daar denkt men minder aan als het over ADHD gaat. Het nog bestaande rollenpatroon maakt dat vrouwen nog steeds worden aangesproken als de huishoudelijke taken eerder chaotisch of niet volgens de norm verlopen. Samen met communicatiebureau Moizo kaarten we dit aan in onze advertentie.

We zijn trots op onze selectie en vragen nu jullie steun om te stemmen op centrum ZitStil voor de publieksprijs. Stemmen kan vanaf 11 augustus 2017, nadat de advertenties van alle finalisten zijn verschenen. We houden jullie zeker op de hoogte.