Print deze pagina Print deze pagina

Hoera! Onze inzending voor de Standaard Solidariteitsprijs 2016 is geselecteerd als finalist! Dat wil zeggen dat onze advertentie op de achterzijde van De Standaard verschijnt, en dit op 28 juli 2016. De Standaard Solidariteitsprijs is een jaarlijkse wedstrijd van De Standaard die de kans geeft aan non-profitorganisaties om hun werking of een actueel probleem voor te stellen aan het grote publiek, dit via een paginagrote advertentie op de achterzijde van de krant.

Onze inzending zelf mogen we pas op de datum van verschijning in de krant tonen, en dat is vandaag! Dus bij deze delen we ze graag met jullie! (klik op de afbeelding om de grote versie te bekijken)

ZitStil_Solidariteitsprijs_2016

Voor deze advertentie werkten we samen met Ideeweb, onze vertrouwde partner voor events en dergelijke. Het doel was om een advertentie te ontwikkelen die zowel kan aantonen dat ADHD géén modeverschijnsel is, maar een ontwikkelingsstoornis die van alle tijden is en dat niet alleen kinderen de gevolgen ervan ervaren. Ook volwassenen, zo’n 4% van de totale volwassen bevolking leeft dagelijks met de gevolgen van ADHD.

Het resultaat is een advertentie die grafisch je aandacht trekt, je even doet zoeken en je dan doet stilstaan. We zijn trots op onze selectie en vragen nu jullie steun om te stemmen op centrum ZitStil voor de publieksprijs. Stemmen kan vanaf 17 augustus 2016, nadat alle advertenties van de finalisten zijn verschenen. We houden jullie zeker op de hoogte.

Met zomerse groeten,

Ria handtekening

blog riavdh